Hej EXCELGAARD
Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal sætte det ind. Min VBA kode seer sådan ud. Den jeg gerne vil returnere til comboboxen efter at have kørt.
Sub Prisliste_Overfør_Varer_Klik() Application.ScreenUpdating = False SetVar Dim col As New Collection Dim Varelinje As New ClVarelinjer Dim vElement Dim Cell As Range, iCell As Range For Each Cell In rPris If Cell.Offset(0, 2) <> "" Then With Varelinje .Vare_nr = Cell.Value .Navn = Cell.Offset(0, 1).Value .Antal = Cell.Offset(0, 2).Value .Enhed = Cell.Offset(0, 4).Value .Pris = Cell.Offset(0, 5).Value .Bemærkning = Cell.Offset(0, 10).Value End With Else GoTo Videre End If For Each iCell In rBestil With Varelinje If iCell.Value = .Vare_nr Then iCell.Value = .Vare_nr iCell.Offset(0, 1).Value = .Navn iCell.Offset(0, 2).Value = .Antal iCell.Offset(0, 4).Value = .Enhed iCell.Offset(0, 5).Value = .Pris iCell.Offset(0, 5).NumberFormat = "$ #,##0.00" iCell.Offset(0, 6).Value = .Bemærkning iCell.Offset(0, 7).FormulaR1C1 = "=IFERROR(RC[-5]*RC[-2],"""")" iCell.Offset(0, 7).NumberFormat = "$ #,##0.00" GoTo Videre ElseIf iCell.Value = "" Then iCell.Value = .Vare_nr iCell.Offset(0, 1).Value = .Navn iCell.Offset(0, 2).Value = .Antal iCell.Offset(0, 4).Value = .Enhed iCell.Offset(0, 5).Value = .Pris iCell.Offset(0, 5).NumberFormat = "$ #,##0.00" iCell.Offset(0, 6).Value = .Bemærkning iCell.Offset(0, 7).FormulaR1C1 = "=IFERROR(RC[-5]*RC[-2],"""")" iCell.Offset(0, 7).NumberFormat = "$ #,##0.00" GoTo Videre End If End With Next ComboBox1.SetFocus Videre: Set Varelinje = New ClVarelinjer Next Cell Cbox 'renser antal og bemærkning i prislisten ClearOmråde WsPris.Range("C9", WsPris.Range("C6000").End(xlUp)) ClearOmråde WsPris.Range("K9", WsPris.Range("K6000").End(xlUp)) ' Slet_række ' sorterer Sorter WsBestil.Range("A9", WsBestil.Range("H6000").End(xlUp)), WsBestil.Range("B9", WsBestil.Range("B6000").End(xlUp)) WsPris.Range("a1").Value = Now() ' sætter kanter IngenKanter WsBestil, WsBestil.Range("a9", WsBestil.Range("H6000")) Kanter WsBestil, WsBestil.Range("a9", WsBestil.Range("H6000").End(xlUp)) WsPris.Activate Application.ScreenUpdating = True End Sub
|