Hejsa :) Jeg har et lidt kringlet spørgsmål. Kan man lave en vlookup funktion som udfra eet søge kriterie som giver flere svar og disse svar bliver vist i hver sin textbox? Jeg har en combobox1 som indeholder samtlige togstationer i DK - hvis jeg vælger f.eks "København H" i combobox1 så bliver der søgt i arket "Fjern-bane stationer" og der skal så findes hvilke perroner/perronlængder der hører til "København H". I dette tilfælde er der 9 perroner/længder og disse ville så skulle vises i 9 forskellige textboxe. Problemet er (måske) at i mit "Fjern-bane stationer" ark hedder alle 9 perroner det samme i kollonne A i arket men i kollonne B hedder de forskelligt. f.eks KOLLONE A3 : København H - KOLLONE B3: 1 (altså københavn h perron 1) og næste post hedder så: KOLLONNE A4: københavn h - KOLLONNE B4: 2 (altså københavn h perron 2) osv osv. Da jeg jo helst ikke vil lave "København H 1" ,, "København H 2" osv osv i min combobox men altså KUN vælge "København H" som overordnet valg og derfra få vist alle tilhørende perroner føler jeg at jeg støder ind i et problem ( jeg kan ihvertfald ikke finde ud af at få det til at virke :) ) - er der en løsning på dette? Hvis det er svært at forstå min hensigt uploader jeg gerne min excel/vba fil så der kan blive sat "billede" på problemet. På forhånd tak /Jan
|