Hej igen
Hvis du bare sørger for at der er linjer nok i "Guest list" der indeholder formlen, så burde der ikke være noget problem med at indsætte nye navne i bunden af "prospect" og derefter sorterer listen som du vil have den.
Derefter kan du gå over på "guestlist" og sorterer den som du vil.
Jeg har lavet en lille makro som sorterer "guestlist" i datoorden hver gang då åbner den. Hvis du så hellere vil have den i alfabetisk orden, så kan du gøre det efterfølgende. Der er bare lige det lille problem at excel sætter blanke før dem med indhold, så derfor har jeg udfyldt de tomme med XXXXXXXXXX og lave en betinget formatering som skriver med "gennemsigtig" hvis cellen er = XXXXXXXXXX. Så kan du også få "Guestlist" i alfabetisk orden hvis det er det du vil.
Hvis der går kludder i linjerne, så kan du altid finde den linje i "Guestlist" som referer til linje 2 og "klippe" ikke "kopierer" op til linje 2, og derefter kopierer denne linje ned over arket igen, så burde alle formler være på plads igen.
(når man "klipper" så ændres formler ikke)
Prøv at se på vedlagte
Det er måske ikke den mest elegante løsning, men så vidt jeg kan se så virker det.
Jørgen