Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketProblemer med SUM-formel/linkning

 Besvar Besvar
Forfatter
myop Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 29.Jan.2013
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med SUM-formel/linkning
    Sendt: 29.Jan.2013 kl. 15:26
Hej Alle

Jeg er helt ny herinde, så jeg vil beklage hvis denne tråd ikke hører til i denne kategori.

Jeg har modtaget en række excelfiler som er ældre versioner end den Excel 2010 jeg kører med på min pc. Jeg skal linke en del tal fra celler i disse filer over i et nyt ark, hvor alle tallene skal samles.

Mit problem består bare i at hvis jeg forsøger at hente ex. A1:A3 ved en sum formel i de ark jeg har modtaget, returnerer den værdien med nul.

Jeg har kontrolleret at det er numeriske værdier i cellerne, og har ligeledes forsøgt at hente direkte fra de oprindelige filer - såvel som at kopier/flytte en kopi af de enkelte ark i filerne over i den fil hvor alle arkene skal samles.

Det samme problem gør sig gældende hvis jeg bare forsøger at linke til en enkelt celle.

Det skal siges at det kun er celler hvor der er formler i, hvor det volder problemer - type-in celler er således ikke noget problem at linke fra.

Jeg synes selv at mit brugerniveau er relativt højt, og har aldrig været ude for noget lignende.

Jeg håber at der er nogen af jer herinde som kan hjælpe mig med dette problem.

På forhånd tak

Mvh
Mick
Til top



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk