Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketUdfordringer - opdatering

 Besvar Besvar
Forfatter
HK Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 25.Nov.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 860
Direkte link til dette indlæg Emne: Udfordringer - opdatering
    Sendt: 14.Feb.2013 kl. 19:44
Jeg har læst Allans postering vedrørende uploads af filer og kan sagtens følge det han skriver.

Som også antydet af Allan, så er jeg enig i, at det ikke er alle udfordringer/løsninger der egner sig til at blive postet som ren tekst.

Som et forsøg har jeg nu samlet det der er fremkommet indtil nu i en fil kaldet Challenges_01_Final.
Heri er der de indtil nu stillede udfordringer samt løsningsforslag (indtil videre kun fra excelent og HK).

Hvis der overhovedet er interesse for det her forum kunne det måske være en mulighed, at løsningsforslag sendes til min mailadresse, hvorefter jeg, efter et vist tidsrum, vil forsøge at samle op lige som jeg har gjort det i Challenges_01_Final, og så oploade filen her (Challenges_02_Final osv.)

Jeg vedhæfter som sagt Challenges_01_Final + endnu en fil kaldet Challlenges_2 med en række nye opgaver.

Til de af jer der måtte have interesse i det her, kan jeg kun opfordre til at forsøge at løse opgaverne i de to filer (lad være med at springe til løsningsforslagene (i den første fil) før I selv har gjort en ihærdig indsats). Selvom det måske ikke ummiddelbart synes særlig praktisk relevant, så er der alligevel en masse formelteknik som kan være brugbart i andre og mere praksisnære opgaver.

God fornøjelse, og hvis nogen skulle have lyst til at sende løsningsforslag til Challenges_02, så send dem til:

hans.knudsensnabelamail.tele.dk

Hans

/uploads/125/Challenges_01_Final.xlsx" rel="nofollow">uploads/125/Challenges_01_Final.xlsx

Til top



Til top
HK Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 25.Nov.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 860
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14.Feb.2013 kl. 19:58
I filen Challenges_02 havde der indsneget sig et par fejl. Det drejer sig om billederne i ark Procent.
Der skulle selvfølgelig have været 37 celler der var farvet henholdsvis grønne og røde i stedet for som vist hhenholdsvis 42 og 32.

Hans
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk