Medlem: 07.Feb.2011
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 500
Emne: Max 31 tegn Sendt: 28.Mar.2014 kl. 10:52
Hej Med Jer.
Når jeg kører mit script får jeg en fejl. Det eneste kriterie i fejlen som opfyldes er at mit længste navn er 50 tegn. Nogen der kan hjælpe med hvordan dette løses?
Mit script: ------------- Sub Eksport_HK() 'On Error GoTo Fejl Application.ScreenUpdating = False twbk = ThisWorkbook.Name Sheets("Rapport").Select
Dim DataSti, Filnavn As String Dim objFolders As Object
Set objFolders = CreateObject("WScript.Shell").SpecialFolders DataSti = "B:\Temp\" 'Der hvor filen skal gemmes, husk at afslutte med \ 'Tjekker om mappen 'DataSti' eksisterer, hvis ikke oprettes den If Dir(DataSti, vbDirectory) = "" Then MkDir DataSti End If
'Finder måned til filnavnet, og sætter 0 foran hvis måned er mindre end 10 Maaned = DatePart("m", Sheet3.Range("I3").Value) If Maaned < 10 Then Maaned = "0" & Maaned
'Gemmer HK-rapport enkeltvis som .pdf For Each sh In Sheet1.Range("sagsnavn").Cells
Workbooks(twbk).Sheets("Forside").Range("D7").Value = sh
Application.ScreenUpdating = True MsgBox "HK Rapporterne er gemt i mappen " & DataSti, vbInformation Sheets("Forside").Activate Exit Sub Fejl: Application.ScreenUpdating = True MsgBox "Der er sket en fejl", vbCritical End Sub
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum