Hejsa :)
Jeg har et lidt kringlet spørgsmål.
Kan man lave en vlookup funktion som udfra eet søge kriterie som giver flere svar og disse svar bliver vist
i hver sin textbox?
Jeg har en combobox1 som indeholder samtlige togstationer i DK - hvis jeg vælger f.eks "København H"
i combobox1 så bliver der søgt i arket "Fjern-bane stationer" og der skal så findes hvilke perroner/perronlængder
der hører til "København H". I dette tilfælde er der 9 perroner/længder og disse ville så skulle vises i 9 forskellige
textboxe. Problemet er (måske) at i mit "Fjern-bane stationer" ark hedder alle 9 perroner det samme i kollonne A
i arket men i kollonne B hedder de forskelligt. f.eks KOLLONE A3 : København H - KOLLONE B3: 1
(altså københavn h perron 1) og næste post hedder så: KOLLONNE A4: københavn h - KOLLONNE B4: 2 (altså københavn h perron 2) osv osv.
Da jeg jo helst ikke vil lave "København H 1" ,, "København H 2" osv osv i min combobox men altså KUN vælge "København H" som overordnet valg og derfra få vist alle tilhørende perroner føler jeg at jeg støder ind i et problem ( jeg kan ihvertfald ikke finde ud af at få det til at virke :) ) - er der en løsning på dette?
Hvis det er svært at forstå min hensigt uploader jeg gerne min excel/vba fil så der kan blive sat "billede" på problemet.
På forhånd tak
/Jan