Krogsgaard skrev:
Som en test kunne indsætte nedenstående i celle A100 og se hvad der sker =TRANSPONER(template!A2:A70) |
Sjovt du skriver det, startede arket op med at transponere fra horisontal til vertikal, men opgav funktionen i opstartsfasen da jeg fik nogle fejl, sikkert tastefejl fra min side.
Har kørt transponer ind igen, nu hvor det (måske) endelige layout er fundet frem.
På trods af din fine gennemgang af "INDIREKTE" så er jeg stødt panden mod en mur.
Jeg har rørt godt og grundigt rundt i gryden og fundet et layout frem som giver et samlet overblik over hytten vi kigger på når man klikker sig ind på adressen.
Problemet ligger i at jeg nu har data liggende i flere kolonner, men kan ski ikke få maskineriet til at se efter andet end data i række A og B.
Jeg har i det nye layout også data i kolonne E+F og I+J. Har virkelig forsøgt at jonglere med formlen "INDIREKTE", men kan bare ikke få ham til at kigge i andet end A+B.
Selv konen som har væsentlig mere styr på Excel med en hulens masse kurser, har ikke kunne dissekere koden.
Hvordan får jeg maskinen til at se lidt mere?
Jeg får i celle AD2 og frem fejlen #I/T
//Allan Orlung
uploads/3015/NEW.xlsx